JAAAAAA!!!!!!!

Jag fick jobbet som jag sökte! Det var 200 stycken sökande....och så vill de ha mig....jag är såååå glad!!
Till en början var det lite nervöst, egentligen har jag 3 månaders uppsägningstid, om de inte kan få tag i en vikarie tidigare. Igår ringde min chef och sa att det hade ordnat sig....det var tur för jag hade skrivit på papprerna till det nya jobbet..hihi.
Så den 19 september avslutar jag min karriär på apoteket och börjar på Gallerian på Sala Optik den 22. Vi öppnar den 25, då det är invigning av hela gallerian.....det är såå spännande och lite läskigt.
Återkommer lite senare....hej då!

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis!!! Hoppas du kommer att trivas. Jag kikar väl in huvudet ibland när jag kommer för bi för att handla i "storstanden" Sala. Ha de´ gott på er alla. Kramar Lena med familj.

Postat av: Lillasyster Annika

Grattis!! Jag är jätteglad för din skull!:) Stor bamsekram ifrån oss!!!!

2008-08-28 @ 21:59:59
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0