Liten vilding...

Ja....inte bara en vilding. Vi har ju faktiskt två. Nu får vi  betala priset för att vi inte har haft några specielle läggrutiner under semestern. Anton och Alva blir hyper när klockan börjar närma sig läggdags....Tobias och jag försöker hålla oss lugna...ikväll blev det inte så tokigt ändå. Nu sover båda i sina sängar.
När jag tänker efter är det inte så konstigt att de stimmar lite. Anton har ju precis börjat på fritids ute i Kila, och så har han fått en ny säng, sen ligger det nog någonstans i hans bakhuvud att han längtar tillbaka till Axelsäng....han ville åka in en sväng där idag när jag hade hämtat honom från fritids.

Alva hade förmodligen sovit lite för länge på dagis idag...ska säga till fröknarna att det räcker med en 30 minuter ungefär.

Nu ska jag gå och ta mig en dusch....sedan gå och sova för jag är helt slut....gääääsp!!

       

Foto taget av Wilma                Sjörövartjej hos Addam och Lena.

Kommentarer
Postat av: =)

Världens sötaste lilla tjej.

2008-08-12 @ 10:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0