Väntan....

Ja, jag har väntat och väntat på ett telefonsamtal hela dagen. Jag har sökt ett nytt jobb, och ansökningstiden har gått ut....så jag har gått som på nålar hela dagen på jobbet. I och för sig så gick tiden ut igår (söndag) så det är kanske att hoppas lite för mycket att de ska ringa redan idag...haha. Så fort personaltelefonen ringde idag slog hjärtat ett extra slag....det känns som att just det här jobbet är min enda chans bort......inte för att jag vantrivs med mitt jobb idag, men jag känner att 8 år räcker, jag vill göra något nytt.

För att återgå till förra helgen så kommer här lite bilder från festen efter lekarna.....vi höll igång långt in på morgontimmarna, jag kom i säng 04.40.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har fortfarande svårt att bestämma mig för vilken färg som ska sättas i mitt hår. Hjälp mig! det finns bilder på min blogg, andra inlägget. Tack :D

2008-08-11 @ 20:27:51
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Annika

håller tummarna för dig! och vilka fina bilder du lagt upp:) kram

2008-08-11 @ 22:15:11
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0