Almanacka....

I höstas fick jag ett tips av en av mina närmsta vänner Lena...(mamma Lena) på www.personligalmanacka.se kan man designa sin egen almanacka. Det har jag gjort nu, enkelt, roligt och bra pris. Ett julklappstips!!

Apropå julklappar...jag får lite ångest varje gång jag tänker på dem....har vi köpt tillräckligt.....har alla fått lika mycket, kommer de uppskattas....bla, bla, bla.....åhh!! Blir lite arg när jag tänker på vilken hets det är varje år. Därför känns det skönt att vi i söndags, första advent hade lite dragning om vem som skulle köpa till vem, bland oss vuxna.

T har redan fixat sin...hihi, blir riktigt bra tror jag.


Kommentarer
Postat av: JOANNA

ha en bra dag!:)

2008-12-03 @ 13:41:29
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja dedär med lottningen var en bra idé! :) tycker inte julen ska handla om massa julklappar och vem som köpt mest och bäst hit och dit...man kan väl köpa en sak som man verkligen lagt lite tanke bakom, de skulle jag uppskatta nåt otroligt mycke:) mycke mysigare! nu ska jag börja klura på min julklapp som jag ska ge hihi

2008-12-03 @ 20:47:42
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0