Julklappar...:)

Igår åkte jag och Tobias  och handlada julklappar, skönt att ha det gjort så tidigt ändå....är nog första gången. När vi kom hem slog vi in allting och lyssnade på den nyinköpta julskivan med Shirley, Sanna och Sonja.....stämningsfullt.

Vi har ju kommit överens om att endast handla ett julklapp till en bestämd person, hade lottning i söndags.  ( gäller oss vuxna...)
Så rätt var det var så kom T smygandes med en lite påse....där låg ett paket med en klocka samt tre armband, så att man kan byta armband på klockan. Jag hade talat om att jag gärna ville ha dem....så i söndags på julskyltningen köpte han dem....älskling!

Vem vet....kanske det väntar ett litet paket till T oxå.....hmmmm, den som väntar får se.....;)

Känns lite konstigt ändå....att vara klar redan nu....tror kanske att det kan komma att bli ett och annat paket till....många dagar kvar till 24....hihi.

Kram, kram!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, vad skönt att julklapps inhandlingen är klart. Jag o A ska åka till Sala imorgon (3/12), o träffa Tomten. Sedan är det färdigt, med julhandling för våran del. Ja .... det är bara julmaten som fattaa.

Ha de´gott!

Kram, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0