Snart slut på 2008...

Då är det bara lite drygt en och en halv dag kvar här på jobbet...johodå, jag jobbar till 14 imorgon. Sedan åker vi till Lena och Addam ( närmsta vänner) i Heby och firar in det nya året. Har sett på Lenas blogg att de har införskaffat Singstar...tjoho!! Det är roligt, men jag är inte så bra på det....huvudsaken är att man har skoj.

Idag har jag inte den bästa telefonrösten, låter som att jag har dragit en hel flaska Whiskey alldeles själv, men vad jag minns så gjorde jag inte det igår.

Nu ska jag kika lite på 3-telefoner....Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 20:51:19
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0