Snö!!!

Jag blev riktigt glad när jag tände lampan i sovrummet imorse och såg att marken var täkt med snö....Lika glad  blev jag inte då jag upptäckte att hela bilen var täckt med snö och snöborsten inte gick att hitta.
Nu har jag köpt en ny borste, med skrapa på....på Volvo. Känns som att det kan behövas imorgon när vi åker till Skara.
Läste i Annikas Blogg att hon känner sig lite risig....men skulle det vara så att hon blir förkyld eller så,  så kommer vi ändå, men vi kan bara ha en lugn hemmahelg systrarna H.

Idag har vi öppet till 21.00, men jag jobbar "bara" till 20, 9.30-20, det blir en del timmar. Som tur är får jag sluta lite tidigare imorgon, halv fyra redan, skönt då behöver vi inte stressa ner.

Ha det bra, lovar att det snart kommer lite kort, har äntligen fått in dem på datorn efter en hel del krångel...Kram!!   


Lägger in lite gamla bilder så länge....visst är min man underbart snygg...hihi!! ( han med de vackra öronen )

Kommentarer
Postat av: Dillan

Bläddra bara ner lite så ser du "före renoveringen" bilderna på köket.



Ha det bra

2008-12-04 @ 13:13:49
URL: http://mom-and-the-city.blogspot.com/
Postat av: Dillan

Vad konstigt, det står 0 kommentarer trots att jag har skrivit en.

2008-12-04 @ 13:15:48
URL: http://mom-and-the-city.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tog faktiskt ledig i morgon, både jag och Alexander har ju varit lite hängiga...vi råkade somna nu på dan och sov i 2 timmar:O jag brukar inte kunna somna på dan ens. Så de behövdes nog! I morgon ska vi bara ta det lugn jag och lillskrutt innan ni kommer:D

Kör lugnt i morgon!! Stooor bamsekram!

2008-12-04 @ 22:15:20
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0