Regnig onsdag.

Ja, då var jag inne då....igår hade hjärnan tagit paus och jag kom inte in här på min blogg. Bara för att jag hade tänkt lägga ut lite bilder från vår helg i Skara. Men då får jag göra det ikväll istället. Den som väntar på något gott...

Igår kväll när jag skulle natta barnen så var Alva helt tvärt emot. Anton somnade på en gång huvudet landade på kudden, men inte Alva, nehej då. Hon var törstig, hon ville inte sova, bäddade ute i hallen, bytte cd-skiva ett antal gånger. Sedan hörde jag hur hon stängde dörren, vad bra, nu somnar hon. Nejdå....en liten stund senare när jag går upp för att titta, är hela hennes säng full med dockhår...hon hade hämtat en sax och klippt av sminkdockans hår.....det var sååå långt sa Alva.
Till slut efter några utbrott från min sida och mycket lirkande så somnade hon sött till Lotta på Bråkmakargatan.

Nu ska jag göra lite nytta här på jobbet, varorna kallar. Kramelikram!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon.

Ha en bra dag idag :)

2008-06-11 @ 08:18:03
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Annika

Så passande med Lotta på bråkamakargatan:) hihi söta lilla donnan, vilka ideér hon får ibland!kram på er...!

2008-06-11 @ 12:31:55
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0