Solig sommardag!

Visst är det underbart när solen skiner, bara jag slapp vara inne och jobba. Det är så mycket jag vill göra hemma, till exempel så lite mer salladsfrön.De jag sådde för några veckor sedan behagar inte komma upp...kan bero på att det var för gamla frön...hihi. Ska köpa lite fler idag och göra ett nytt försök.
Ikväll ska jag och Birgitta ( jobbarkompis ) hem till Lillan och umgås lite, trevligt trevligt.
I helgen fyllde ju Anton sex år, har bilder på datorn som ligger och väntar på att komma upp här på sidan.
På fredag åker vi till Skara, jag, Emma och tjejerna och kanske Alva, det beror på om morfar följer med eller inte.

Kommentarer
Postat av: linda

Lottar ut en bloggdesign på min blogg. Vid intresse kan du skriva en rad, då du är med i tävlingen! Ha en bra dag! =)

2008-06-03 @ 13:49:43
URL: http://lindsayinlove.blogg.se
Postat av: Åsa

Hejsan
Hittade hit från Lenas blogg. Kika gärna in hos mig.
himlan.blogspot.com

Åsa

2008-06-04 @ 22:16:03
URL: http://himlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0