Måndag....ledig!!

Ja, nu är påsken över och det har ju gått riktigt bra. Ja, påskdagen är lite som i ett töcken för min del...haha, en kväll på hotellet kan verkligen ställa till det, men kul var det.

Påskafton började ju som sagt med äggletning, sedan kom Tobias lillasyster och hennes dotter Tindra och farmor och farfar och fikade lite. När de hade åkt hem for jag in till affären och shoppade lite påskmat....förberedelse...vad är det?? Sen kom klanen Hortans/Wickström (förlåt om det är felstavat) och Hortans/Pettersson och det blev påskmat och påsktårta för hela slanten.


Sedan korkade vi upp, eller i allafall Emma började smutta på en cider, jag skuttade in i duschen därefter Annika. Sen bar det iväg in till stan, tre snyggingar beredda att göra Sala osäkert hahaha, ja festen innan var jättekul, men sedan fick kvällen ett litet snöpligt slut när vakten nekade henne inträde, även fast både jag och Emma lovade att se efter vår lilla syster....men, men. Emma och jag gick efter lite tårar och snyft ialla fall in och röjde som f....n, för Annikas skull. Nu får Skara passa sig för snart kommer Emma och jag snart och gör stan osäker...hahahahaha.


Sedan kom söndagen....ja, jag låg först i sängen....sedan masade jag mig till duschen....sedan låg jag i soffan, åt lite smörgåsar, sov i soffan. Annika och Peter kom, jag var lite trevlig och satt vid köksbordet, sedan gick jag till soffan igen och dagen var nästan slut. Min älskade familj då, jo min käre man skjutsade barnen till en kompis, sedan röjde han lite i garaget, och hämtade barnen......usch lite dåligt samvete har jag, men å andra sidan har jag aldrig på våra snart 11 år tillsammans sovit bort en hel dag....någon gång måste vara den första. Och det var definitivt den sista....kändes ganska bortkastat....jag kan faktiskt ha kul utan promille i kroppen.....ni ska få se!!

Nu ska jag packa lite porslin, nu är det ju inte så långt kvar tills att vi flyttar.

Kommentarer
Postat av: Annika

Så kul de va! :) Nu får ni ta å pallra er hit snart också!

2008-03-25 @ 10:41:42
URL: http://MaMMa87.blogg.se
Postat av: Annika

Har föresten börjat en ny blogg, tänkte nämligen börja designa och sånt:) Börja om på nytt hehe pössa

2008-03-25 @ 10:45:08
URL: http://MaMMa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0