Påskafton.

Frukosten avklarad, en sockerkaka i ugnen, barnen ivriga för att de vet att påskharen har varit här inatt. Vi ska alldeles strax gå ut och leta påskägg.

Alva gillar Linda Bengtzing, hon har en egen version av hennes melodifestivallåt: "cp-björnen... så ska det va!" Det ska ju vara : "Se mig hör mig, rör mig, hur svårt kan det va?" De första gångerna hon sjöng hade jag absolut ingen aning om vad hon sjöng, men till slut listade vi ut vad det var.....

Titta lite vårblommor!!

På eftermiddagen kommer familjen Hortans hit och äter lite påskmiddag, inget är riktigt planerat, vi ska handla lite senare....sedan ikväll ska systrarna Hortans ut och göra Sala osäkert....hahaha

Bildbevis kommer förhoppningsvis lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0