Härlig tisdag!

Vi gick upp i bra tid idag, och frukosten flöt på riktigt bra....inte en monstermamma så långt ögat kunde nå.
Igår på vår lediga dag åkte vi buss ut till Evelund och var med på invigningen av "Förbifart Sala", såg när KOmmunalrådet, landshövdingen och en representant från Vägverket talade och sprutade konfetti från en liten scen. Sedan kunde vi se hur de första bilarna körde in på den nybyggda vägen.......vi var med om något historiskt.......men Anton och Alva var inte så imponerade. Soppan som serverades till lunch var heller inte någon hit....jag tyckte om den, men inte mina småtroll.
                                                                 
Mätte midjemåttet igår, konstaterade att det har nog blivit lite för mycket av  unnande på senaste tiden, nu är det lördagsmys och inget annat som gäller! Jag körde ett pass på Nautilus med Adam igår....kändes skönt.

Idag ska Emma och jag hämta ut biljetterna till Disney on Ice som vi ska ta med våra små prinsessor på i januari, det blir en julklapp. Jag har tyvärr råkat boka in att jag ska jobba den lördagen, men har frågat Åsa om hon kan ta den dagen åt mig. Annars får mormor hoppa in istället för mig.

Nu ska vi fara till dagis, hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0