Kaffe!!

Jag har egentligen dragit ner på kaffet....MEN idag, just nu så kände jag att jag absolut måste ha en kopp.

Jag såg på första avsnittet av dokumentären Himlen kan vänta igår.....tjoff!! så satt jag där med 4 olika sorters Cancer och ALS....jag är en sådan hypokondriker....jag led när jag såg på TV´n, med familjerna som inom en snar framtid kan mista en kär,syster, bror, man, pappa och en mamma. Jag inbillar mig att bara för att jag såg det där programmet, så kommer jag oxå att få en hemsk sjukdom. Det är en sån Ångest....att vara rädd att ryckas bort från livet, lämna min familj JAG VILL INTE!!! Hur kan man få bort dessa dumma tankar, jag vill njuta av livet, varenda sekund, varför kan jag inte bara vara i nuet, varför känner jag efter så mycket hela tiden.
När jag blir nervös, så får jag en massa konstiga symptom i hela kroppen....ska det vara så??


Nu ska jag andas lite och fokusera på den tomma butiken jag har framför mig....ojoj, idag har det funnits alldeles för mycket tid över för min hjärna att tänka....

Kramiz!!


PS. Jag älskar min man Tobias och våra barn Anton och Alva över allt annat!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Usch gumman, jag vet ju hur de är...man får försöka bestämma och styra lite över tankarna...dom kommer lite då och då men vi får se till att dom inte tar över helt enkelt:) VI BESTÄMMER!



Och om man nu skulle bli sjuk så får man ta det då...njut av varje dag, familjen och vännerna och se hur bra man kan ha det, att uppskatta allt lite mer. Att sitta och tänka, ja då försvinner ju massor med tid på de...vilket är väldigt onödigt!



Love you...Stooor kram



2008-11-08 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0