Pigg!!

Japp, nu har lilla solstrålen verkligen piggnat till....bu sjunger hon och rotar runt i sin garderob. Efter den lilla tuppluren så åt vi lite morötter, mandarin och banan. Sedan tänkte jag att vi skulle värma på maten från igår, men icka sa Nicke....min käre man hade tänkt på framtiden och tyckte det var bra att ha lite matlådor i frysen......(ja, ja ganska bra tänkt )
Så vi rörde ihop lite ägg och åt smörgås med äggröra, och lite solros- och pumpafrön. Vi står oss till mellis i alla fall!

Nu kommer Anton från skolan.....Vad åt ni till lunch  idag?


Kommentarer
Postat av: Dillan

Jag lagade faktiskt en jättegod kyklingrätt med rotfrukter, som inte har något namn ännu, d.v.s. mitt eget påhitt. Kommer att lägga ut receptet på min blogg. Hoppas att du provar den någon gång.

2008-11-14 @ 00:12:50
URL: http://mom-and-the-city.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0