Vintermåndag....

När jag följde med Anton till bussen imorse, bet kylan ordentligt i kinderna och täckbyxorna åkte på utan protester....:) Alva låg inbäddad i två gosiga filtar i soffan och tittade på Bolibompa, när jag kom tillbaka så åt vi frukost. Nu står lilla hjärtat här bredvid och tjatar att hon inte vet vad hon ska ha för kläder på sig idag.....

Igår åkte vi skridskor i ishallen, det var egentligen prova på för att börja på hockeyträning.....men vi kom fram till att vi kommer att åka när det är öppet för allmänheten.......ska man vara med i ett lag är det VÄLDIGT mycket som ska inhandlas.....dyrt.....hockey toppar listan på dyra sporter. Skulle det bli som med fotbollen så tröttnar Anton efter några träningar. Han är ju ändå bara sex år, han måste inte bestämma sig för något än.

På tisdag ska vi på innebandyträning.....om han tycker det är roligt så köper vi klubba och skyddsglasögon, känns mer överkomligt än hockeyutrustning.

Trött, trött är jag idag, skulle gärna ligga kvar i sängen....ska gå ner och ta en påtår......KRAAAM!!!!

Försöker lägga in lite bilder, men sladden till kameran har ju en viss lite Zingo.......tuggat på förut och nu är den helt av. Minneskortet och datorn kommer inte överens så jag får inte in bilderna......någon som har något tips??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inte helt hundra...får han fortsätta jobba så kommer vi nog:) vi får veta i veckan! kram

2008-11-17 @ 09:14:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0