Ibland känns det som en tävling...

Idag är ingen bra dag...vet ej varför. Kikar runt lite på olika bloggsidor och tänker på min egen....jag har inte så mycket kort på mina barn i bloggen....är jag en sämre mamma/ bloggare då?
Jag förevigar inte alla små gulliga vardagssaker som händer men som av någon anledning bara läggs i min egen minnesbank....gör det mig till en sämre mamma??
Jag har inte gjort mina barns rum så mysiga och pyssliga som jag kanske skulle vilja....( är på god väg har beställt lite väggord och annat )
Tycker att jag för det mesta är arg och sur med kort stubin....hur är jag egentligen ??
Som jag sa, idag är ingen riktigt bra dag.

Jag vill vara en morgonpigg och glad mamma....
igår bakade jag bröd på morgonen...nej i förrgår, igår bakade jag bullar,  men brände nästan ena plåten, då jag var in och kikade på min pågående auktion på Tradera......så den dåliga dagen idag började egentligen  igår....
Nu lägger jag det bakom mig och gör en nystart!!
Kramizz.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster!

Sånna dagar är aldrig roliga, hade en i förra veckan. Men en sak ska du veta kära storasyster...DU ÄR EN TOPPENMAMMA! Man behöver inte hålla på å lägga upp massor av bilder på bloggen, pyssla sönder barnens rum eller ha nybakt bröd kl 6 på morgonen för att vara en bra mamma! Du är alldeles perfekt och huvudsaken är ju att Alva och Anton tycker de! Och de ser vem somhelst att dom gör:)



och vem är inte lite sur och vresig ibland?? Du och jag saknar väl tallangen att dölja "ilskan":), som vissa andra kan göra väldigt bra och de är inte de allra bästa de heller ibland!



Nu går du och har en bra dag i morgon! Och nu längtar jag till du och slem komer hit!! Då blir det kareoke för fulla muggar!



Stor kram// minstingen

2008-10-31 @ 21:38:21
Postat av: Bror

håller me syrran du e en bra morsa! du och lill syrran har fått all ilska tror jag för jag har inte mycket och de e inte alltid bra de heller:) ha de bra nu och tänk inte så mycket på hur bra/dålig du e! vi gillar dig och dina barn och man de e väl huvudsaken! kram

2008-11-01 @ 00:09:42
Postat av: Annika

haha Adam, säger du att du aldrig blir lättirriterad och lite arg ibland så har du fel:P du har nog lite av dehär du med ska du se...och de är inte så värts onormalt:)!

2008-11-01 @ 10:56:54
Postat av: Annika

ÅÅÅ LÄNGTAR JAG OCKSÅ!! Har du en bra dag nu då syster yster?:)

2008-11-01 @ 11:00:32
Postat av: Bror

klart jag blir sur och irriterad ibland men för de mästa e jag lugn och gla

2008-11-01 @ 18:12:06
Postat av: Lillasyster

Och de är vi med! Tjohoooo!

2008-11-02 @ 17:48:05
Postat av: Thessan

Halloj!



Inte kan humöret alltid vara på topp heller? alla vi har våra svackor, och inte tror jag att du är så hemsk som du skriver heller :)



Svarar på din komentar om kusinträffen här, ursäkta mitt uttryck, men dte var fanimej ett dåligt datum dom satt, vi har en hel drös med folk vi ska fira med till jul, så kommer inte hinna klämma in någon kusinträff, sedan har vi närmare 15 mil att åka till sala nu för tiden, synd att man inte hinner träffa alla, om det vart ett annat datum så skulle man säkert kunna fixa det!



Hälsa familjen!



Kram kram



2008-11-02 @ 19:53:38
URL: http://happy.bloggspace.se
Postat av: Lena

Ibaland är inte humöret på topp ..... Och dina barn har jätterina rum. Det var inte så längesedan ni flytta o fixa till dem.

Du är en jättebra mamma, o vän. Du spar väl lite pysselenergi tills vi ska till Västerås o fixa kransar, eller ...

Ha de´ bra, o hälsa din fina familj.

Kram, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0