Blocket är suveränt!

Igår satt jag och surfade runt och tittade efter lite mammakläder, var bland annat in på Lillamirakel och HM, de billigaste byxorna kostade 249 kr. Sedan kom jag på att jag kunde ju kika på Blocket en sväng oxå, och då var det en tjej i Västerås som hade lagt ut en annons med ett klädpaket för 400 kr. Jag tyckte att det såg bra ut och skrev till henne att jag skulle komma efter jobbet.

Väl framme i Västerås efter en del felkörningar hittade jag iallafall fram till rätt hus och fick en parkeringsplats på en gång. Hon hade en stor flyttkartong full med kläder, jag började fundera på om hon hade glömt en nolla i priset, ville hon ha 4000 för alltihop??

Jag kikade igenom kartongen lite snabbt, ville prova hemma i lugn och ro, flera av byxorna såg nästan oanvända ut och en klänning hade till och med prislappen kvar.
När jag kom hem och packade upp var jag alldeles förstummad, att hon ville sälja allt för bara 400, tackar, tackar!!

Det var fyra par jeans, en jeanskjol, ett par stuprörsbyxor, ett par svarta finbyxor, två par vita highwaterbyxor, två par mysbyxor, en mysdress, 5 linnen, tre skjortor, fyra toppar och tre amningströjor. Sedan ska Tobias hämta ett bälte som jag kan ha i bilen för att skydda magen lite, det låg i en annan kartong som hon hade glömt. Men allt detta för bara 400.....jag är fortfarande......jaa, lycklig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja verkligen ett bra kap hörredu!! :D kanske får låna dom kläderna sen när de är våran tur igen höhö

2009-04-16 @ 09:42:27
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad billigakläder du fick tag på vad roligt. Nu kan du läsa min blogg också ha det bra kram

2009-04-16 @ 19:51:02
URL: http://malintindra.blogg.se/?tmp=1619501
Postat av: Farmor

Hej vilket fynd du har gjort kram

2009-04-16 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0