Jaa, vad ska jag säga...

Igår var en händelserik dag må jag säga....när jag kom cyklandes till jobet såg jag en man som blev tagen av polisen. De hade haft nykterhetskontroll och det slutade med att polisen tog hans bil och han fick åka med polisen. Inte så bra start på hans dag...

När klockan började närma sig halv sex och slutet på min jobbdag så ringer telefonen och chefen svarar, jag var helt bombsäker på att det var Tobias som ringde, brukar göra det vid den tiden när han står bland grytor och slevar, så jag tar telefon som Lennart ger mig och börjar sjunga...: Är du min man...? ( istället för : du är min man, med Helen Sjöholm )
Det är alldeles tyst i andra änden av telefonen....sedan säger en mansröst, som inte är Tobias.....öhhh, nej det tror jag inte...Hoppsan, bortgjord!!!
Det var en kund som hade varit in förra lördagen och kikat på bågar, han ville beställa hem en båge i en annan färg. Jag hade givit honom mitt visitkort och skrivit namn och nummer på bågarna, så det var därför han frågade specifikt efter mig....ojojoj, inte undra på att chefen fick en fundersam min när han hörde hur jag började sjunga......

På vägen hem hade det hänt en olycka i rondellen utanför Gallerian, och sedan var syster Emma och jag på quizz på kvällen.....
Som sagt en händelserik dag, nu ska jag snart gå och hugga in på min Magnum som väntar på mig....MUMS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vad skojigt, han måste ju ha blivit helt paff han som ringde hihi.



Det andra som hände var väl inte så jättekul:S

2009-04-04 @ 08:10:23
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Tove

Men shit, då hade jag dött om det var jag! Tur du sjunger så fint ;)

2009-04-06 @ 00:08:02
URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0