Nya glasögon...:)

Ja, idag kom mina nya glasögon.....åååå jag tycker de är så snygga, och ja, jag ska lägga upp en bild på dem, men det får li när jag kommer hem. Det är lite starkare styrka på dessa, så jag är lite på lyset känns det som....haha gratis gravidfylla.....nja, inte så bra på jobbet kanske, men jag står mest framme vid disken och håller i mig och försöker le så mycket det bara går så världen runtom får gunga bäst den vill...

Nu har jag börjat inhandlingen inför påsken, godis till barnens påskägg, och nej moster det är faktiskt inte nötter, men det kan vi äta resten av året..;) å nu blev jag akut sugen på naturgodis bara därför....typiskt.
Efter jobbet ska jag till Åkrahallen, så ni andra som ska handla påskmat kan väl försöka göra det innan 18, så behöver vi inte trängas.......nja, det där tror jag inte på, förmodligen är det fler än jag som är ute i sista minuten, men det är bara att  ta ett djupt andetag och hålla höger.


Glad påsk på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå hihi tjusig bild:D På påsken kan de faktiskt vara goodis i påskäggen, man behöver inte överdriva.

2009-04-09 @ 17:02:33
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Anna Eriksson

Ja, trots din gravidfylla på jobbet så gjorde du ett enormt jobb med att låna oss toaletten. Det räddade Izabella. Och mig med för jag hade varit tvungen att ta reda på det........När vi skulle gå var du fullt upptagen i dina kunder, men tack! Kram Anna

2009-04-09 @ 22:40:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837
Postat av: Emma

Du är såå snygg i dina nya ögon!

2009-04-11 @ 09:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0