Smått och gott!

Vilken helg! Igår var vi först på teater som kyrkisfröknarna hade ordnat, Nasse hittar en kudde. Det var fika och pyssel efter det, Anton ville inte pyssla först, men när vi hade åkt därifrån så sa han att pysslet var roligast.
En tur ner på stan där det inhandlades tatueringar och en korv med Pucko till lunch, sedan hem och ta ur tvätten ur maskinen och därefter en tur till morfar i gåvan.

 Morfars nya kärlek.....

Komomer ni ihåg att jag berättade om att jag ringde efter ambulans på jobbet förra helgen....nu i veckan så kom tjejen in med en liten blombukett som tack för hjälpen....jag blev alldeles rörd
                                                                                 
När vi kom till gåvan igår, var Anton lite trött, han vill alltid ha något över huvudet när han sover och det här var vad han hittade den här gången.....
    Sötnos.

En liten bild på Alva från kyrkis i fredags, när hon var Pippi:

Nej, nu ska jag ta mig en promenad med Saba, innan jag ska laga lite lunch, i eftermiddag ska vi på bio med mormor, på Petsson och Findus Glömligheter.

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Jag såg er utanför Morfar igår när vi åkte hem efter ett kort besök hos Mamma. Hon kom från sin bussresa i Polen och vi hade vägarna förbi.

Anna

2009-04-26 @ 12:23:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0