Sol, sol, sol!!!

Tog en liten promenad på lunchen och önskade att jag kunde stanna ute hela eftermiddagen. Är lite avis på min man och våra arn, de ska ta en tur till lekparken på eftermiddagen, medan jag jobbar...:(
Skönt ändå att det snart är lite långledigt, ledig fredag-tisdag. Hoppas att påsken lite varmare än i fjol.

På fredag ska vi till Anna och Patrik på förmiddagen och ha lite äggletning och grilla korv, sedan till Mamre på påsklunch/middag. Alltid trevligt att bli bortbjuden. På lördag kommer kanske lilla familjen Eriksson/Olsson en sväng, det var längesedan de var över så jag hoppas att de kommer!

Igår fyllde Tobias år, så jag var inne på fömiddagen, eller ja hela dagen var jag inne och städade och bakade, med avbrott för en liten tur till sopsorteringen. Anton och Alva hade kompisar hemma hela dagen och de hoppade studsmatta nästan hela tiden och klättrade lite i träd. Tårtan, bullarna och kakorna blev lyckade, det gick åt en hel del, vi hade fullt hus hela kvällen, jag älskar att ha besök!



Vilken liten solstråle!!



Kommentarer
Postat av: Lena

Visst kommer lilla familjen Eriksson/Olsson över på påskafton ...... Ska vi äta något då??? Grilla om de är fint väder???

Har hittat ett fint kort på dig, så att du vet ;).

PussÅkram.

2009-04-08 @ 10:33:53
URL: http://appelblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0