Tänk vad lite sol och värme kan göra.

Allt känns så mycket roligare när solen lyser från en klarblå himmel, den gråa huva som det har känts som om jag har haft är borta. Om det hade varit gråmulet så tror jag att mina nyuppkomna skavsår på hälarna hade gjort mer ont.
jag tänkte nämligen imorse att jag skulle ta mina snygga låga svarta skor som jag köpte förra sommaren och som jag trodde att jag hade gått in, men när jag kom till jobet hade jag två blödande skavsår, ett på varje häl...:(

Klicka för att se nästa bild

Här är barnvagnen som vi köpte, visst är den fin! Det är en sittdel till den också, som är precis lika fräsch. Vi tycker att vi gjorde ett kap. I höst ska jag köpa till en skötväska och ett täcke och en liten kudde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här skiner solen också, men vi har inte hunnit ut än...lillkorven sover och sen ska vi äta lite gröt..seeen ska vi ut:) Härligt!

jättefin vagn också!:) Ja där gjorde ni ett kap!

2009-04-23 @ 10:36:53
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Anna Eriksson

Ja, det är helt underbart!Idag är det inte bara sol utan äntligen värme i luften!!! Anna

2009-04-23 @ 12:06:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0