Underbart med vår!!

Ja, jag älskar våren!! Allt känns så nytt och hoppfullt, fågelkvitter och barnskratt, föräldrar som leker i lekparken....jaa och så pirret i magen, i min mage pirrar det ibland, ja just det....det ligger ju någon där.

Idag ringde jag amulansen här på jobbet. En ung tjej ramlade ihop på väg upp i rulltrappan, rätt fram pang!! Jag och hennes kompis hjälpte henne upp och jag frågade om hon ville komma in till oss och sätta oss en stund, för hon verkade kvickna till, men hennes ben bar inte så vi blev sittande i gången. Jag ringde 112 och efter ca 10 minuter kom två ambulansmän ( en man och en kvinna).
Hennes vän sa att hon precis hade börjat med en ny medicin, så det kan ju ha varit en biverkan, men hon hade inte ätit på länge heller, så det kan ju ha haft något med blodsockret att göra, men hon var helt borta, alldeles likblek och ögonen nästan snurrade runt .
Hon fick åka med in till lasarettet, jag hoppas verkligen att hon blir pigg. Jag skickar lite styrketankar till henne!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fyy vad hemskt...hoppas att de gick bra till slut! kram nu ska vi grilla:)

2009-04-17 @ 18:56:35
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0