Lugg.....

Hur gör de?? Frisörerna.....ja förmodligen tränar. Imorse ångrade jag nästan mitt beslut att klippa lugg. Det som hände när jag försökte platta den morgonrufsiga luggen var att den stod rätt ut, jag plattade och plattade, och efter en kvart fick jag den hyfsad, fast inte i närheten av hur den såg ut igår när jag kom från frisören....haha.

Imorse hade jag ont i magen, som sendrag och det höll i sig säkert en timme....ajajaj, men jag låg kvar i sängen tills det kändes bättre och nu känns det bra. Har även märkt att jag inte kan promenera som förut, då känns det som att någon kör in en kniv och vrider om i de nedre regionerna......hua!! Fick låna ett bälte av en god vän, men det höll inte ihop höfterna som jag ville, så jag ska höra med en annan vän ( jo jag har faktiskt fler än en ) om hon har sitt bälte kvar som jag vet är i en annan modell.

Igår var Anton och fiskade med Tobias, han fick en liten, liten aborre, som de skulle ta hem till katterna....men de ara sniffade lite på den och gick därifrån.....

Ha en bra dag, ser ut som att jag får bege mig ut i svamppskogen själv ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0