Svisch!!

Ja det går så fort, nu går jag in i vecka 34, har gått 33 hela veckor med lillen i magen. Det är otroooligt.
Ny frisyr har jag oxå, klippte lugg och jämnade ut håret lite, har fått för mig att jag nu vill ha långt hår igen, så nu ska här sparas.

Tobias håller precis just nu på att köpa torktumlare, jag var ner på lunchen och han mötte upp, vi pratade lite med "vår" säljare, det känns som att han är våran, vi köpte tvättmaskin tidigare i somras och nu har tumlaren gjort sitt. Ja, jag vet att det är lite lyxigt, men vi vill unna oss lite lyx i vardagen, det är så härligt med nytumlade handdukar. Fast det förstås....på sommaren finns det inget bättre än att krypa ner i en renbäddad säng med lakan som har fått torka ute på klädstrecket......mmmmmmm.

Hoppas ni får en bra dag, själv är jag sugen på en tur i svampskogen, men idag jobbar syster som jag hade tänkt få med mig ut, så om vädret håller i sig blir det kanske en tur imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0