Solen är underbar!!

Javisst är det härligt att se hur snön gnistrar när solens strålar träffar den. Synd bara att jag är instängd här på jobbet till klockan 16 idag......SUCK!!

Ikväll kommer Emma och tjejerna hem, vi ska äta lasagne och persikopaj....mums, och kika på melodifestivalen.....det är ungefär vad jag orkar med just nu.....hmmm undrar varför.....har inte känt igen mig själv den senaste tiden......VAD kan det bero på???

Tobias och barnen ska ta en tur till Hallstahammar idag och köpa en gungstol....Äntligen har jag hittat en gungstol till ett bra pris........tjohooo!!!

Kramar till er alla en underbar lördag som denna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-21 @ 12:06:55
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Lillasyster i Skara

Ja, vad kan nu detta bero på...ett mysterium må jag säga:D hihi

Vad härligt med en gungstol, den ska jag gunga på när vi kommer:) tjing

2009-02-21 @ 12:07:50
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0