Spännande middag...!

Ja, efter en hård arbetsdag kom jag hem och maten stod färdig på bordet, det är alltid trevligt. min käre man hade tagit vad han hade och det blev i det stora hela väldigt gott. Han hade panerat laxfiléer med hasselnötter som han först hade knäckt, till det serverades kokt ris och lite grönsaker. Sedan hade han gjort en yoghurtsås, men vi hade ingen turkisk yoghurt, bara vaniljyoghurt, så det hade han tagit och blandat i riven vitlök........nja, jag hoppade den såsen, men det var ju ett tappert försök iallafall...hihi.

På jobbet idag var det en kvinna som blev fullkomligt förälskad i min Poncho som en vän har stickat till mig. Jag trodde nästan att hon skulle krypa ner bredvid mig....haha.

Vi hörs en annan dag.....ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åå vad roligt, ALLTIHOP! Tobias kan väl få laga nåt spännande när vi kommer också:) hihi

2009-02-24 @ 21:56:07
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0