Våren är på väg!

Imorse när jag öppnade dörren för att släppa ut katten, hörde jag hur vårfåglarna välkomnade våren. Solen sken från en nästintill molnfri himmel och det kändes som att solens strålar värmde lite. Då pirrade det till i magen och jag blev så glad, våren är ju underbar!!

Alva går i giftastankar, hon har ju berättat att hon är kär i Albin vår granne på Axelsäng, ibland vill hon pussa honom, idag sa hon att hon kanske kommer att gifta sig med honom......men sekunden efter sa hon att hon ville putta honom, för det får man göra med pojkar, och att han är otrevlig. Ja dessa känslor som går upp och ner, känner igen dem så väl...:)

Nu ska jag fortsätta på min kesosmörgås med skinka och min kopp té, hoppas att solen skiner på er oxå!!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha..sådan mor sådan dotter!! Se upp karlar!!;)

Kraaaaam

2009-02-26 @ 16:26:43
URL: http://trollmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0