Äntligen fredag!!

Ja, nu har jag hittat till min favvokanal....Rix Fm....tjoho!! Det finns inte många spärrar där, det är så underbart! Bästa på fredagar är väl ändå fredagsfräckisen...hihi även om Gert ibland inte har riktigt samma humor som de andra i studion. ( http://www.rixfm.com)




Håller tummarna för Annika och Peter att de får komma och titta på huset en gång till i helgen....ta på er era kritiska ögon....men jag tror inte att det är så illa.

Anton har precis gått till bussen, idag var det inga som helst problem med termobyxorna, Tobias satt här igår och svor lite när han inte fick i tråden i nålsögat......haha, dålig hålvana, får minsann öva lite mer.

Alva ville oxå sy igår, Anna-Belles strumpor ( dockan ) var trasiga ( eller inte ) men hon såg det, så det var bara att plocka fram nål och tråd, måste säga att hon var väldigt duktig, stack sig inte och ingen annan heller en enda gång. Sydde bara ihop hålet till foten i strumpan. Nu sitter hon i vardagsrummet och kikar på Bolibompa, ska snart slita mig härifrån och göra lite gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0