Lördag med massor av snö.

Ja, när jag slog upp mina blå ( nej, de är faktiskt grönbruna, men blå låter finare ) såg jag att det vräkte ner snö utanför fönstret.....eller ja, det var min käre man som sa det, jag orkade inte se efter sj om jag ska vara helt ärlig. Jag låg mest och försökte förtränga att jag skulle gå upp och snart åka iväg till jobbet, känns som att jag är här jämnt!!

Igår var vi på revy, den var superbra!! Vilka underbara skådespelare vi har här i lilla Sala, det var massor med skratt, blandat med lite allvar i en perfekt kompott!
Vi skulle slå på stort och gå ut och äta innan.....det finns faktiskt lite restauranger att välja mellan. Akropolis hade jag varit på ett par dagar innan med min kära mor så det var inte jag så sugen på, men vi provade Lilla gömman.....men det visade sig att buffén började 19.00 och revyn 19.30, så det hann vi inte. Kinamat tänkte vi då....bra idé, men där satt det säkert 10-15 stycken och väntade på sin Take away, så vi hoppade det.......Det slutade med en kebabtallrik och en kebab med bröd på Liljas......haha, så typiskt oss, men, men det blev ju något att äta i alla fall.

Nu ska jag jobba, jobba, jobba!! Kram, kram!!



Älskade systrar!! Er kan man räkna med...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kebab är väl mums?

Kan ALLTID räkna med oss<3

2009-01-24 @ 13:17:30
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: emma

Men vilken häärlig härlig middag!! :)

Ja som hon säger hääär äär vii för dig!!:)å vi för varandra!!

2009-01-24 @ 22:08:49
URL: http://trollmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0