Melodikryss!!

Äntligen en lördag hemma....känns som att jag har jobbat eller varit på vift väldigt mång lördagar nu.
Men idag började jag morgonen med en god tallrik gröt, kaffe och Ring så spelar vi....och nu Melodikrysset, underbart!
Lillebror är också här han kom igår och höll Tobias sällskap igår, jag blev inringd till revyn igår, det fattades folk i servicegruppen.

Inspirerad av filmen Yesman.....säg ja till livet, och det stämmer så bra!! I pausen kom Kåke Eklund fram och frågade om jag, Emma och Adam vill vara med i sommar på Allsång i Heby igen!! Klart att vi vill.....men vad det blir får ni se om ni kommer till Hebyparken i sommar....:)

Ikväll ska jag Emma, jag och Sabina till hotellet och äta middag, det ska bli trevligt.

Kram och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0