RixFm.....tralalalala!!

En kopp kaffe, en flik med den nya favvosidan och en flik med RixFm....kan det bli bättre en torsdagsmorgon. Anton och Alva skuttade ( nästan ) självmant upp ur sängarna i morse.....som den 6-åring Anton är klädde han på sig utan knussel. Lite protest när han fick se att jag hade tagit fram förra årets termobyxor.....årets har fått en stooor reva ( ska sys....när tid och ork finnes...haha..)

Men efter lite övertalning så gick det hur bra som helst.

Nu hoppade lilltrollet upp i knät och ville mysa lite, men hon tog samtidigt upp katten Alice, hon ville inte kela med Alva så hon satte klorna i mina ben....ajaj!!

Emma kom precis ned, hon var här igår och kikade lite på film.....nu ska vi äta lite gröt.

Jag lovar att snart kommer det lite fler bilder.....tänkte jag skulle lägga upp lite från kusinträffen vi var på straxt efter jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0