4 kilo

Idag har jag gått 24 hela veckor av graviditeten, inne i vecka 25. Hittills har jag lagt på mig 4 kilo, vilket jag tycker är helt ok. Den lille sparkar på som bara den och bökar runt inne i magen, det är så mysigt.
Värmen försvann som i ett trollslag, när jag var ute på lunchen för att handla mat och kanske ta mig en promenad så var det nästan att jag vände i dörren ut, men lite Thaimat från den lilla vagnen på torget blev det ändå.

Grattis till Mikael och Elin som fick en liten son igår den 1:a juni, massor av lyckönskningar till er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 kg är väl nästan ingenting??!! Kanon ju..måste kännas bra:) Längtar efter er! kram

2009-06-02 @ 21:49:38
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0