Gravidyoga

För några veckor sedan beställde jag hem en DVD med gravidyoga från Amelia. Nu har jag provat den två gånger och det är riktigt skönt, men jag har inte fått vara ifrad någon av gångerna.....första gången när jag skulle se på den så var Alva med, hon var inte så intresserad av att göra som de på TV utan tyckte mest att det var skoj att krypa under mig när jag stod på alla fyra, och lägga sig på rygg under mig och kolla upp i mitt ansikte, måste säga att superkoncentrerad var jag inte, men kände mig ändå avslappnad efteråt.

Igår gjorde jag att nytt försök, när Tobias var uppe och läste för barnen, nu skulle jag få vara ifred tänkte jag....haha nehej då, då kom katten Lukas och strök sig mot mig och kröp under magen och buffade mig i ansiktet.....men jag kände ändå ett visst lugn i kroppen efteråt. Nästa gång ska jag släppa ut katterna och se till att man och barn är uppe i sängen eller ute så jag kan göra det ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0