48 timmar....

Nu håller vi räkningen från klockan 13 igår, om det håller sig och inte kommer mera kräk eller så fram till 13 imorgon fredag, då är det fritt fram för besök!! Jag håller tummarna.

Anton ska precis gå till bussen, ska bara gå och ge honom en kram.......sådär nu är han på väg....nej nu kom han i n igen, han hade halkat på en isfläck. Lite lurigt nu när det har töat ett par dagar, nu har det frusit på igen och kommit lite fin snö.......halkvarning!

Anton tyckte inte att jag var rolig imorse, från halv sex låg han och försökte få upp mig och Alva, han ville inte gå ner själv. Han låg och vände och vred, suckade och pustade, frågade Alva säkert 25 gånger om hon ville följa med ner. Till slut gick vi ner, och gjorde frukost, Alva har druckit två glas Proviva och ätit två dubbelrån.

Jag är trött idag, känner inte för att göra någonting, annat än att krypa ner bredvid Alva som ligger under täcket i soffan, så det ska jag göra en stund så får vi se om inspirationen smyger sig på.

Ha en toppendag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hoppas hoppas! Vi ska till mamma och Lasse ochäta nu på dan, sen ska vi hem till pappa och sen försöka träffa alla kompisar där. Sover nog hos pappsen inatt och sen tror jag att vi åker till Sala på freag, jag ska köpa kläder:D

2009-03-05 @ 08:48:42
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Tove

Hej, om man ska vara riktig noga så är det 72 timmar som gäller från sista symtomet för att det inte ska smitta vidare :o) (Har en kompis som är emetofob och hon är väldigt insatt i frågan om magsjuka) :o)

2009-03-05 @ 10:10:23
URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0