Ännu en solig dag...:)

Ja, gårdagen var ju heeelt underbar, trots att jag faktiskt " slösade" bort 1 1/2 timme i sängen, blev sååå trött efter lunch att jag hoppade till kojs och slumrade lite, med ett öra vaket så jag kunde höra vad Alva pysslade med. Hon stökade omkring på Antons rum, åt lite banan och drack mjölk.

Jaa, vad händer idag då? Har ingen aning, jo ikväll ska jag ner till jobbet och mingla lite....med snittar och bubbel...joho då fint ska det vara. Det är premiär för ett nytt reklammagasin för Sala, Nolltvå 24 heter den . Men dagen innan är som ett oskrivet blad....eller det finns ju tvätt att vika och spår efter en grusig hund ligger på köksgolvet, så damsugaren får nog arbeta lite.

Ha en underbar solig dag, vi ska nog ut och njuta lite av den oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0