Äntligen!!

Nu har jag talat om för chefen att vi  väntar barn....puh!! Igår eftermiddag var jag så nervös....varför vet jag inte, jag funderade fram och tillbaka på om jag skulle säga det eller inte. Till slut fick jag sådan hjärtklappning att jag trodde jag skulle svimma, så jag tog ett djupt andetag och talade om det. Det var inte så farligt, och nu är jag ju fast anställd så han kunde inte be mig sluta heller......

Igårkväll minglade jag och Emma på en liten butik här i Gallerian, åt snittar och drack bubbel, alkoholfritt givetvis. Emma shoppade två toppar, men jag och min beslutsångest kom inte överens så det blev inget. Men jag ska ju in till Västerås har jag tänkt och shoppa lite mammakläder här snart.

Sedan blev det ett dopp i Sala badhus, det var ju vuxensim, men även provapå dyk i bassängen så det var lite creapy....rätt som det var så simmade det två karlar under oss i bassängen.........hua!!

Jag ger er en liten bild på min älskade man som är en hejare på att steka pannkakor och grädda våfflor, det har vi som en liten torsdagstradition....hoppas solen skiner på er alla, ha en bra dag!

Här är mannen som gör sååå goa pannkakor och våfflor, varje torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0