Idag är jag slö...

Jag bad Tobias gå upp med Anton och ge honom frukost imorse, jag hade ont i huvudet.....så jag gick inte upp förrän halv nio. Nu har jag ätit frukost och sitter här och surfar, känner mig slöare än slöast. Ute är det vitt...igen, våren har hamnat i underläge......men det är inte minusgrader i allafall, så det smälter nog snart.

Alva och jag ska till apoteket och hämta örondroppar till henne, nu sitter hon på golvet och lägger pussel.

Tobias ska börja förbereda i garaget, inredningen från Gladiator kommer på söndag, då ska väggarna vara målade. På vägen till Västerås i lördags sa han att han hade beställt inredning........morr, jag blev inte helt överlycklig, kände att vi har mycket annat att lägga pengar på, men, men, det här har han velat länge nu så det blir nog bra till slut.




Kommentarer
Postat av: Lena

Söta Alva!

Ja, låt du unna honom de, nästa gång är det din tur :). O då kan han inte säga något annat :D.

Ha de´ gott, o jag är med i ditt slö tillstånd ;).

Puss å Kram!

2009-03-23 @ 13:11:24
URL: http://appelblomma.blogspot.com
Postat av: Anna Eriksson

Oj! Det ser ut som att ni har köpt Alva som en mandarin på Ica!!Kram Anna

2009-03-23 @ 21:48:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0