Lite deprimerande...

Ja, så är det faktiskt, idag när vi skulle åka iväg och hämta barnen skulle jag ta på mig ett par jeans. Trode att jag skulle kunna ha dem, när jag väntade Anton och Alva kunde jag ha mina vanliga kläder fram till vecka 20, nu är jag i vecka 15 och jeansen sprack när jag tog på mig dem. Tobias låg i sängen och skrattade.....jag skrattade inte....

Filmen var kanonbra igår kväll, det blev: Män som hatar kvinnor, den kan jag verkligen rekomendera!!
Först var vi på vår favoritrestaurang i Västerås: Mongolian barbeque....mums!!

När vi hämtade Alva idag så hade hon haft ont i örat inatt, och det rinner lite ur högerörat, där hon fortfarande har rör, så jag ska ringa in och höra om vi behöver komma in och visa upp det och få droppar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, boken är suverän. Jag o Addam ska oxå titta på den snart. Addam har blivit ett riktigt "Lisbet Salander"-fan, efter ha läst(lyssnat) boken :). Han är inne på bok 2 nu.

2009-03-23 @ 13:15:29
URL: http://appelblomma.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

Peter och jag vill också se den:) han har också läst(lyssnat) på boken :)

2009-03-24 @ 09:11:59
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0