Onsdag.......

Ja vilken underbar rubrik jag fick till där....haha, lämnar allt åt fantasin. Hur är det idag då?? Jo lite illamående, ingen magsjuka, men en liten ärta i magen.....tror faktiskt att jag kände lite fladder idag, det följdes inte av kurr i magten så jag är nästan helt säker. O så roligt!!

Idag händer ingenting speciellt, jobb förstås sedan hem och äta lite, funderar på om jag ska ta mig iväg till simhallen och simma lite......ja det tål att tänkas på.

Köpte en glans och skyddspray på Kicks idag......ojoj, nu luktar jag som värsta parfymeriet, tål knappt att vara i närheten av mig själv.

Ja, nej , nu ska jag väl återgå till det jag gjorde innan. Ha en underbar onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0