Snart slutar jag!!

Ja, nu är det bara 20 minuter kvar innan jag får åka hem.....tjoho!! Hem till min lilla familj, som är lite halvrisig idag, åtminstone den minsta lilla grodan. Hon hade närmare 39 graders feber imorse, så jag ringde hem käre maken från Västerås, då jag är ensam med chefen på jobbet idag. Måndagar och tisdagar är vi bara två. Imorgon är min lediga dag, då ska Alva och jag leka med My little ponys, lovade jag för en stund sedan.

I helgen var jag tilll Heby och träffade mina underbara tjejer!! Sandra, Pella, Eva och Martina, tack för en superkväll, tiden bara flög iväg, jag hade gärna stannat mycket längre, men, men resten av familjen ville åka hem. Hoppas vi gör om det snart!! Förresten är det väl dags för mig att bjuda hem er.......jag ska bara klura lite på när....:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer ni hit och hälar på då?:D

2009-03-16 @ 20:47:41
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0