Sol ute sol i sinne, men vi ska nog vara inne...

Oj, oj, där ploppade min poetiska ådra plötsligt fram, det är inte ofta...hihi.
Som jag sa igår så var jag och fick mina ögonfransar och bryn färgade, jag blev riktigt nöjd, ska försöka ta en liten bild sedan. Alva satt bredvid bänken och hängde över mig och var ganska förundrad av vad som hände, varför skulle jag måla på ögonen?

Igår när jag läste min mail blev jag såå ledsen.....vi tar det från början. I höstas skulle Anton och Tobias gå på en Monstertruck show här i Sala, det har Anton sett fram emot länge, samma dag som det skulle vara så ser jag att de har satt upp INSTÄLLT på skyltarna, så det blev inget av med det.....Anton blev lite besviken. Så i julklapp fick Anton biljetter till en Crossshow i Globen som skulle köras nästa helg. Anton, Tobias och farfar skulle åka, han har sett fram emot detta ända sedan jul.....så igår när jag öppnar mailen får jag se att showen är inställd......f***n. På grund av produktionstekniska problem så har marknadsföringen inte kommit igång som de hade räknat med, så de trodde inte att biljetterna skulle gå åt som de önskade, så nu blir det inte förrän nästa år. Jag blev såå ledsen, vi har inte sagt något till Anton än, tänkte försöka boka om, såg att det fanns en till show i Linköping i april


Idag är jag hemma med febrig Alva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEJ! fasen vilken otur...men hoppas ni kan boka nya! annars kan ni ju alltid ta en tripp till moster också...och i sommar så kan vi ju glida in på Skara sommarland? vad säger ni om de?:D kraaam

2009-03-18 @ 11:27:32
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0