Städa, städa, varje fredag.....

Nej , det varierar faktiskt vilken dag i veckan vi städar på, men idag har jag plockat, damsugit och torkat golv. Ikväll kommer Annika och lilla famljen....äntligen!! Vi ska äta lite gott....vad vet jag inte, hade tänkt paprikapaj, men just nu är jag ABSOLUT inte sugen på det. Min matlust är väldigt bestämd nuförtiden......hmmm?? Varfördå......hihi.

Jag är sugen på sushi, det åt jag förra fredagen oxå....mums!

När Anton kommer hem ska vi ner en liten sväng på stan och möta lilla Skaraklanen och ta en fika, lite presenter kommer det oxå kanske att inhandlas, undrar vad de önskar sig ? Imorgon fyller Annika 22 och på tisdag fyller Emma 27.....Hurra, Hurra, Hurra, Hurra!!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0