Trött, och illamående.......suck!

Ja, jag hade ju tänkt att det snart skulle gå över och vända till det bättre, så att jag mår toppen och tycker att livet leker, men jag är inte riktigt där än.

Idag är jag och Alva hemma, jag har ledig dag. Om en liten stund ska vi åka till en kompis som ska färga mina bryn och fransar....vill unna mig lite lyx känner jag. På fredag ska jag dir igen och få en ansiktsbehandling.....mmmmmm längtar lite.

Nu ska jag göra mig i ordning, sitter ju här i pyamasen fortfarande, ingen ordning alls.

Jag bjuder er ett litet monster!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får lägga upp bilder sen på hur det blev:) vill också!

Vlket sött litet monster moster har!:)

2009-03-17 @ 11:35:46
URL: http://mamma87.blogg.se/
Postat av: Farmor

Är det verkligen våran Alva vad rädd Farmor blev kram

2009-03-24 @ 15:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0