Trött, trött, trött...

För tredje natten har jag sovit inte alls bra.....först och främst ränner jag upp på toaletten flera gånger på natten....och jag vet, det är självförvållat...hihi.
Inatt ringde lillebror vi tre och var på väg hem från Västerås i en partybuss, telefonen stod i laddaren vid Tobias sida, jag väste åt honom att svara......grymt, morr, jag ser inte sa han....sedan fick han upp telefonen och försökte svara, men han tryckte på fel knapp så den fortsatte ringa, väldigt vad en telefon låter högt när det är natt. Adam talade om att han var på väg hem till oss, för nycklarna hem till honom låg kvar i arbetsbyxorna. Det var helt okej, Tobias gick ner och låste upp.
Efter ca.10 minuter kommer han inramlandes genom dörren och försöker smyga in.....och kommer på den oerhört briljanta idén att spela upp och kika på det han hade spelat in med sin telefon under kvällens uppträdanden....återigen är jag förundrad över vad bra allting hörs när det är natt......jag uppskattade inte den lilla konserten....

Nu är det jobb som gäller idag, lite ont i huvudet och snuvig, men det ska nog gå bra ändå....

Hoppas ni har en bra lördag och jag håller tummarna att jag sover gott inatt....ska köpa mer honung, så jag kan dricka kamomillte med mjölk och honung innan jag sussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0