Vilken början på veckan....

När jag precis hade blivit klar med min frukost och står på toaletten i bara trosorna och ska till att sminka mig, ringer Camilla på mobilen och talar om att skolbussen har kört i diket. Inte den bussen som Anton var med på utan den tidiga turen, så Anton stod och väntade vid busshållplatsen. Jag ringde till skolan, där de sa att många föräldrar själva hade kört sina barn till skolan och sa att jag skulle komma med Anton så fort jag kunde, och slänger på mig smink och kläder.

När vi kommer till hållplatsen är den alldeles tom, inte en Anton eller något annat skolbarn heller. Då ringer jag till skolan igen, jodå, han sitter på samlingen tillsammans med sin klass. Hur han hade kommit dit har jag ingen aning om, men han var där hel och hållen i allafall......usch vad många tankar som hann börja snurra när Camilla sa att bussen hade kört i diket....

Nu håller jag tummarna för att resten av dagen artar sig till det bättre......jag ska göra mitt bästa...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej usch vad hemskt...! Tur att han inte va med på den bussen. Stor kram

2009-03-02 @ 21:54:48
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0