Vilken start...

Sitter vid datorn imorse i lugn och ro.....då ringer lennart, chefen. min jobbarkompis har legat i magsjuka hela natten. Jag måste hoppa in och jobba. Snabbt in i duschen, på med kläder på Alva, ringa till dagis,  till fritids, till Tobias.
In med hunden i bilen, med Alva till dagis, med hunden till Adams lägenhet, kommer på att jag har glömt nyckeln, åker tillbaka hem.

Väl tillbaka vid lägenheten finns det inga parkeringar, så jag ställer mig vid utfarten, tänker att ingen ska väl ut precis nu, ut med hunden....hon bajsar på gräsmattan, ingen påse....in med hunden, hämta påse, ge mat och vatten, ut plocka bajs, tillbaka till bilen. Framför bilen står en arg man och pratar i telefon, jag är 15 minuter sen till jobbet, jag smyger in i bilen och kör därifrån, ber om ursäkt tyst för mig själv......

Nu är jag på jobbet och äter kesosmörgåsar. Till lunch blir det Thaimat, var inge sugen på matlådorna i frysen, hade förresten ingen tanke på dem heller.

Nu ska jag andas...ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Va tusan, ska du ha bebis igen??

2009-03-10 @ 10:11:31
URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0