Brunett ska det va, brunett vill jag va!!

Ja, nu har jag äntligen fått tillbaka en passande hårfärg, blond är inget för mig....haha. Emma kom med färgen ganska omgående och jag skuttade in i badrummet på en gång, in som en färgpalett och ut som en brunett....hela jag kände mig lugn och harmonisk efter färgskiftet, tänk vad lite hårfärg kan göra.

A har tappat sin tand!! Fick ett mms av lillebror som är barnvakt idag, med en leende A och en stor glugg i överkäken, det är hans andra tand som han tappar, en drog han ut hos tandläkaren.

Ikväll är det av till Heby och Addam, Lena och tjejerna, det är schlager, schlager, SCHLAGER!!!! Jag håller alla tummar jag kan för Marlena....tror att hon har bra chans att komma högt upp, kanske till och med vinna hela kalaset! Heja, heja, heja!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag hoppas stenhårt på Malena :)

Hoppas kan man ju alltid göra ;)

2009-05-16 @ 11:36:02
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0