Fryser...

Ja, usch vad jag fryser. Solen lyser ute, men här inne är det så kallt att jag önskar att jag hade en stor tjock stickad tröja att ta på mig. Men det var ju inte det första jag tänkte på att ta med mig imorse när solen sken från en klarblå himmel och termometern visade på 18 grader. så nu sitter jag här med en stor kopp hett té.

Helgen har varit underar, den började redan förra onsdagen så det har varit lite svårt att hålla reda på när det egentligen var helg...haha. Efter jobbet tog jag A och A till frisören, och så inhandlade vi lite bilpyssel inför resan ner till Skara....eller Axvall.
Väl framme hos lillasyster med familj så orkade vi i princip bara plocka in våra grejer och sedan hoppa i säng för att försöka sova, vilket var lättare sagt än gjort. Det var nämligen två busiga hundar som stökade omkring nere i källaren och som gärna vill komma och slicka och trava omkring på oss i bäddsoffan. Och så låg jag och var rädd att det skulle börja brinna....hade inte sett något brandlarm, så jag vågade inte stänga dörren till vårt rum, för skulle det börja brinna så skulle hundarna komma inspringande och väcka oss innan vi dog av kvävning.....ojoj, vad tankarna kan rusa iväg.

Stort grattis till vår lilla TV-kändis!! Lillkorven var dock inte så nöjd med att se mamma i TV-rutan, spelade ingen roll att hon var där för att skrapa fram storvinsten...så han blev väldigt nöjd på lördag eftermiddag när vi hämtade dem vid tåget.

Grattis till Adam som redan nästa helg åker tillbaka till Skara för att vara med i kareokefinalen....vi håller tummarna!

Slutligen ett stort grattis till en liten vän som precis har blivit mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0