Ladies night...

Oj, var, det verkligen en hel vecka sedan jag var in här på bloggen....nästan så att jag skäms. Men, så är det när man har mycket att göra jag har prioriterat annat.

Igår hade Gallerian Ladies night...spännande. Klockan sex stängde vi och halv sju slog vi upp portarna igen, men endast för tjejer. Flera av butikerna hade olika erjudanden. Vi bjöd på det ena glaset....joho och vissa kunder fick faktiskt upp till3000 kr rabatt, inte illa!!
Utanför oss hade Puls aerobics lite uppvisning, oj vad det spratt i de gamla aerobicsnerverna....men nuförtiden blir jag ju nästan anfådd av att åka uppför rulltrappan.
Kvart över nio igårkväll fick jag åka hem, då var mina fötter trötta, tur att jag hade rotat fram mina stödstrumpor annars hade jag stolpat till bilen med ben som trädstammar.

Vi har ett nytt husdjur....snigeln Anton, Alva har tagit in honom. Inatt sov han på vardagsrumsbordet, imorse tog Alva upp honom på sitt rum och satte in honom i sitt slott och vips så var han borta. Jag vet inte om han har kommit fram ännu.

När Tobias skulle hämta Anton på fritids nu på eftermiddagen så var han inte kvar....hoppsan! Jag hade glömt att tala om att han skulle åka hem med Noah idag, jag är som sagt lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0